برترين مطالب
Best Posts
    آخرین مطالب ارسالی
    Last Posts

    تغییر استراتژی در محصولات سایپا و روند تولید


    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از هدف‌گذاری در سال ۱۳۹۸ برای اجرای استراتژی توسعه محصولات خود و اعمال تغییر در تیراژ، تنوع و ترکیب محصولات این مجموعه برای پاسخ‌گویی به خواسته‌ها و سلایق روز جامعه خبر داد.

    اقتصادگردان– سید جواد سلیمانی با بیان این‌که سایپا در دو بخش خودروهای اقتصادی و
    خودروهای مدرن تولید مشترک با شرکای خارجی، محصولات مورد نیاز بازار کشور
    را تأمین می‌کند، اظهار کرد: قصد داریم سبد محصولات خود را به منظور ارتقا
    کیفی با تولید خودروهایی در سطوح بالاتر توسعه دهیم. سایپا همواره به‌عنوان
    تولیدکننده اصلی محصولات ارزان‌قیمت و اقتصادی در ایران مطرح بوده که با
    توجه به نیاز بازار کشور به خودروهای پیشرفته‌تر و برخوردار از امکانات
    بهتر و برای پاسخ‌گویی به خواسته‌ها و سلایق روز جامعه، سیاست تولید
    خودروهای رده متوسط و بالا در دستور کار گروه سایپا قرار گرفته است.

    وی افزود: پایه اصلی اجرای این سیاست، طراحی و ساخت خودروهای متنوع بر
    روی پلت‌فرم اختصاصی SP۱۰۰ سایپا با برخورداری از امکانات روز است، بر همین
    اساس، طراحی و ساخت چند محصول جدید برای عرضه در سال‌های آینده با
    سرمایه‌گذاری و استفاده از ظرفیت‌های داخلی بر روی همین پلت‌فرم آغاز خواهد
    شد.

    مدیرعامل خودروسازی سایپا با یادآوری اینکه در سال‌های گذشته خواسته‌ها و
    مطالبات عمومی جامعه از خودروسازان، دستخوش تحول شده و مشتریان به دنبال
    استفاده از خودروهای پیشرفته‌تر هستند؛ گفت: از این رو، گروه خودروسازی
    سایپا تلاش خواهد کرد تا هم محصولاتی با سطوح کیفی و امکانات بالاتر تولید
    کند و هم نیاز بازار در زمینه محصولات اقتصادی را با ساخت خودروهای جدیدتر و
    مجهزتر پاسخ دهد.

    سلیمانی با اشاره به حضور گروه خودروسازی سایپا در بازارهای صادراتی هم
    گفت: توسعه سبد محصول و تولید خودروهایی با ویژگی‌های مدنظر، توان رقابت
    سایپا را در بازارهای خارجی افزایش داده و موجب کسب سهم بیشتر فروش و
    ارزآوری برای کشور نیز خواهد شد.

     ارسال در حدود 2 ماه قبل  نویسنده : reza  بدون نظر   | ادامه مطلب »